- Újdonságok
- Akciós fejlesztő játékok
- Bútorok, szerepjáték, babaházak
- Adamo hinta
- Ajándékutalvány
- Babaúszás, fürdőjátékok
- Bábok, paravánok
- Baby box
- Bébi játékok
- Csodakártya
- Építő játékok
- FÁBÓL JÁTÉK
- Fejlesztő eszközök és játékok
- Fejlesztő sporteszközök
- Gyermek jármű
- Hangszerek - zenei nevelés
- Hinták
- Játékautó
- Játékbaba és kellék
- Korbo játékcsalád
- Kültéri fejlesztő játékok
- Logikai játék
- Olifu fejlesztő játékok
- Optika gyerekeknek
- Rajzeszközök - vizuális nevelés
- Skolik Ágnes könyvei
Ayres (Íris) terápiához eszközök
Az AYRES terápiás eszközökkel olyan figyelem-és tanulási zavarokkal küszködő, hiperaktív vagy túl passzív, autista, illetve kiskorukban túl nagy érzelmi megterhelésnek kitett gyermekeket kezelnek, akiknél más módszerek nem bizonyultak elég hatékonynak.
Ezt a módszert Anne Jean Ayres amerikai neuropszichológus dolgozta ki, aki kiskorában szintén tanulási problémákkal küszködött,.1972-ben megjelent könyvében úgy vélte: a tanulási és magatartási zavarokat mutató gyerekeknél nem a tüneteket, hanem a hátterükben álló zavarokat kell gyógyítani.
Erre legalkalmasabb a szenzoros integrációs módszerben képzett szakemberek, segítségükkel fejleszthetik érzékelő rendszereiket, illetve azok információinak helyes összekapcsolását. A terápiás teremben általában olyan eszközök –függőhinta, billenő rácshinta, rugós deszka – találhatóak, amelyek segítségével a gyerekek próbálgathatják egyensúlyérzéküket, tapintásukat, koordinált mozgásukat.
Az ezt segítő eszközök közé tartozik még például a háló, melyben a kis páciens felfüggesztve kuporog, és mozgás, ringás által mintegy a magzati lét biztonságot adó állapotát tapasztalhatja meg.
Az eszközök összeválogatása végső soron egyetlen célt szolgál, hogy a gyakorlás közben egyensúlyát elvesztő gyermek figyelme drámaian önmagára irányuljon, s a foglalkozásokon lassan megtanuljon önmagára és aztán végül a környezetére is figyelni.
Kezdetben főként a figyelem és tanulási zavarokkal küzdőknél alkalmazták, ás később sikerrel próbálták ki nehezen beszélő, a finom kézmozgásokban - -például írásban – ügyetlen, majd a társas kapcsolataikban sikertelen gyerekeken is.
A módszert 10-12 éves korig érdemes alkalmazni, az egészséges gyermekek fejlődését is segíti, emellett gyerekjátékként is megfelel az elvárásoknak.
Az eszközök natúr kivitelben készülnek ez is a terápia részét képezi.